5.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
5.2. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w transporcie Klient powinien odmówić jej odebrania. Odebranie uszkodzonej przesyłki jest równoznaczne z utratą możliwości reklamowania uszkodzeń przesyłanych towarów.
5.3. W przypadku stwierdzenia niezgodności otrzymanych przedmiotów z zamówieniem bądź też otrzymania towaru uszkodzonego Klient ma prawo zgłosić reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail bok@artykulydlaplastykow.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedającego w ciągu 30 dni od momentu odebrania przesyłki.
5.4. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- numer i datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji (numer i datę faktury VAT),
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
5.5. W przypadku otrzymania wadliwego towaru, Klient może zdecydować, czy woli obniżenie jego ceny, czy odstąpienie od umowy.
5.6. W przypadku uznania reklamacji koszt transportu zwrotu pozostaje po stronie Sprzedającego oraz Sprzedający zwraca koszty przesyłki jakie Klient poniósł w związku z wysłaniem zakupionego towaru do Klienta. Jeśli jednak klient wybrał sposób dostarczenia zwrotu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów.
5.7. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
Kolory towarów prezentowanych na stronie mogą odbiegać od rzeczywistości ze względu na indywidualne ustawienia i stan techniczny monitora, rodzaj oświetlenia czy też jakość zdjęć. Rozumiane w ten sposób różnice w kolorystyce czy też nieznaczne różnice w wykończeniu nie stanowią podstawy do składania reklamacji.